Reklama : nabídka publikace

NAVIGACE
Zemědělství
Potravinářství
Informační zdroje
Akce
Věda a výzkum
Mapa serveru

VYHLEDÁVÁNÍ
Rozšířené hledání

UŽIVATELSKÝ PŘÍSTUP
  Uživatel:
  Heslo:
 registrovaný uživatel

ANONYMNÍ MAILINGLIST
  E-mail:

WEB INFORMACE



Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka 2011: logo ponese 33 výrobků
Poslat článek emailem Vytisknout článek Článek : 111523 ; Vydáno : 10.6. 2011 ; Autor : Ing. Alexandra Kvasničková ; Zdroj : Bezpečnost potravin
Dne 9.6.2011 byli vyhlášeni vítězové 11. ročníku prestižního marketingového programu. Mezi oceněnými bylo 24 potravinářských výrobků – inovací.
fiogf49gjkf0d

Společnost Atoz Event vyhlásila dne 9.6.2011 na slavnostním galavečeru výsledky 11. ročníku prestižního marketingového programu “Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka”, který oceňuje inovace na českém trhu rychloobrátkového zboží. Spotřebitelé v roce 2011 vybírali z rekordních 104 výrobků / výrobkových řad v 33 kategoriích.

O titul “Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka 2011” usilovalo nejvíce produktů v historii programu, celkem 104. V roce 2010 to bylo 80 produktů. Zvedl se také počet soutěžních kategorií - z 27 (2010) na 33 (2011). S výjimkou tabákových výrobků mohli distributoři přihlásit inovace z oblasti rychloobrátkového zboží, které byly na český trh uvedeny v období od září 2009 do prosince 2010.

Podkladem pro udělení ocenění se staly výsledky exkluzivního výzkumu, provedeného agenturou STEM/MARK. Dotazování proběhlo na reprezentativním vzorku 4500 respondentů a výsledný index byl kalkulován na základě celkového dojmu, líbivosti obalu a zkušeností s výrobkem.

Absolutním vítězem 11. ročníku programu, který získal nejvyšší počet bodů, se stala řada Garnier Naturals společnosti L’Oréal Česká republika. Cenu poroty získaly Prémiové těstoviny Lagris ve varných sáčcích společnosti Podravka – Lagris. Porota ocenila především fakt, že se jedná o naprostou inovaci v této kategorii – na varné sáčky jsme byli doposud zvyklí pouze u rýže. Novinka tak vychází vstříc současnému životnímu stylu, který preferuje rychlou a snadnou přípravu pokrmů.


Kromě reprezentativního vzorku spotřebitelů mohli své nejoblíbenější novinky volit také čtenáři a uživatelé médií, která se letos stala mediálními partnery programu. Uživatelé portálu Zdrave.cz zvolili svým neoblíbenějším výrobkem Müsli do ruky (Semix Pluso), uživatelé portálu Vareni.cz mléčnou specialitu Salko Karamel (Mlékárna Hlinsko), uživatelé portálu Babinet.cz výrobek nimm2 Soft (Storck Česká republika), uživatelé portálu Finance.cz řadu Garnier Naturals (L’Oréal Česká republika) a uživatelé portálů Mojerodinaaja.cz a Heureka.cz hlasovali pro řadu cukrovinek Poex Mini (Poex Velké Meziříčí). Čtenáři časopisu Gurmet si vybrali kávu Nescafé Green Blend (Nestlé Česko). Posluchači rádia Frekvence 1 si v internetové soutěži zvolili Eilnas Bílý jogurt řeckého typu (Alimpex Food). Diváci televize Metropol hlasovali pro Cereálie Nesquik Duo (Nestlé Česko). Mediálním partnerem programu se stal také deník Metro, časopis Fit Styl a odborné tituly Zboží&Prodej, Fresh marketing, Potravinářská revue a Potravinářský zpravodaj.

Oceněné společnosti mohou po dobu jednoho roku využít logo “Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka 2011” při propagaci vítězných výrobků, a to jak na obalech, tak v marketingových kampaních. Další podporu připravuje organizátor akce, společnost Atoz Event. Velkého zviditelnění se oceněné produkty dočkají také v řetězcích Tesco a Interspar, kde budou výrazně označeny logem “Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka 2011”. V následujících měsících proběhnou různé promoční aktivity na podporu prodeje těchto produktů.

Novinkou, která doprovodila program “Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka 2011”, se stal workshop Innovation Village s podtitulem „Jak v době poklesu prodejů efektivně uvést na trh nový výrobek?“

* Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka 2011: seznam oceněných výrobků
* Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka 2011: popis oceněných výrobků

Více informací o programu najdete na www.volba-spotrebitelu.cz.


Zdroj: Tisková zpráva ATOZ Event


APLIKACE
Knihkupectví Knihkupectví
Infopult Infopult
Terminologický slovník Terminologický slovník
Agronavigátor Set Agronavigátor Set
RSS Agronavigátor

DNEŠNÍ ČLÁNKY

Zpravodaj SZPI obhájil loňské vítězství
Cena prezidenta PK ČR o nejlepší inovativní potravinářský výrobek
Prioritní vzdělávací akce pro poradce v roce 2015
Pěstování geneticky modifikovaných rostlin
Veřejné zasedání ČK GMO
Potencionál jedlého hmyzu ve střední Evropě
Zámecká pouť v pobočce Národního zemědělského muzea na zámku Kačina
SZÚ - nový web portál Nutrivigilance
Cukráři v Národním zemědělském muzeu Praha
10 rad dětem pro zdravý životní styl

NAVŠTIVTE TAKÉ
Zobrazit předchozí počet záznamů : 7 Zobrazit následující
Normativy pro zemědělskou a potravinářskou výrobu
Normativy pro zemědělskou a potravinářskou výrobu
České sdružení pro biomasu
České sdružení pro biomasu
Kontrola podmíněnosti - Cross compliance
Kontrola podmíněnosti - Cross compliance
Provozovatel: MZLU Brno
Provozovatel: MZLU Brno
Informacní prehledové studie ÚZEI
Informacní prehledové studie ÚZEI
Vyzkoušené recepty online
Vyzkoušené recepty online
Burzovní zpravodajství a další
Burzovní zpravodajství a další


 Creative Commons LicenseWeb-portál Agronavigátor podléhá licenci Creative Commons (Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla).
 Články lze šířit pouze s uvedením původní citace a s uvedením zdroje ÚZEI, Agronavigator.cz.